Obres d’ampliació INS Tiana

Llum verda a l’ampliació de l’institut de Tiana

Les obres d’ampliació de l’institut de Tiana tindran una durada de 9 mesos i convertiran el centre en un modern i espaiós equipament per uns 500 alumnes entre l’ESO i el Batxillerat.
La superfície ampliada en planta baixa serà de 255 m2 i de 850 m2 a la planta primera amb una superfície total de 1065 m2.

 

La previsió és començar les obres al llarg del segon trimestre del curs actual fent el muntatge dels mòduls a fàbrica i el posterior muntatge final al costat de l’edifici actual.

Un cop acabada l’ampliació, l’Institut de Tiana estarà format per dos edificis interconnectats, amb dotze classes d’ESO, amb tres línies per curs i amb quatre grups de Batxillerat. Els 500 alumnes que podrà acollir el centre podran cursar al poble i un cop finalitzada la seva etapa obligatòria les dues branques educatives de batxillerat:  ciències i tecnologia, i humanitats i ciències socials.

Els dos edificis estan disposats pensant en la cohesió i la integració de l’alumnat dels diferents cursos i en l’aprofitament dels espais per part de tota la comunitat educativa.

Un cop feta l’ampliació del nou Institut s’iniciarà la retirada de les actuals aules prefabricades i es dotarà al centre de més i millors recursos educatius per a tot l’alumnat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>