Matrícula ESO

Matrícula ESO curs 2021-2022Nota de premsa. Departament d'Educació

La preinscripció és el tràmit que cal fer per poder accedir a l’institut de Tiana si l’alumne/a no està matriculat en el nostre centre. L’alumnat admès en el període de preinscripció haurà de formalitzar la matrícula de forma presencial:

Matrícula 1r d’ESO Del 14 al 18 de juny
Matrícula 2n, 3r i 4t d’ESO Del 28 de juny al 2 de juliol

Horari d’atenció al públic:

Dilluns 14 Dimarts 15 Dimecres 16 Dijous 17 Divendres 18
09 a 14h 09 a 14h i 16 a 20h 09 a 14h 09 a 14h 09 a 14h

Documentació que cal portar per formalitzar la matrícula:

• Fitxa de dades personals i acadèmiques emplenada.
  • Full d’autoritzacions signat.
  • Carta de compromís educatiu signada.
  • Resguard d’ingrés de la quota de material.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a (obligatori a partir dels 14 anys)*
  • Fotocòpia de la targeta sanitària individual TSI*.
  • Fotocòpia del carnet de vacunacions.
  • Una fotografia tipus carnet amb el nom i els cognoms al darrera.
  • Fotocòpia de la sentència de divorci (si escau)
  • Butlletí de notes finals (només per a l’alumnat que es matriculi a 2n, 3r o 4t de l’ESO)

* No cal presentar la documentació que ja es va lliurar en el període de preinscripció

Documentació matriculació 1ESO any 21-22_definitiu

• Cal recordar que els alumnes que continuen escolaritzats en l’institut de Tiana no han de participar en el procés de preinscripció. Només cal fer la confirmació de la plaça durant el mes de juny.

Vull matricular-me a un grau de la UIB (alumnes de grau) - Arxiu ...Si voleu matricular-vos a l’institut i no heu pogut participar en el procés de preinscripció d’enguany cal que us poseu en contacte amb nosaltres a l’adreça electrònica instiana@xtec.cat o bé que ens truqueu al 933 951 719 de dilluns a divendres de 10 a 13 hores on us resoldrem qualsevol dubte o pregunta relacionada amb la possibilitat de matricular-vos a l’institut de Tiana.