Matrícula ESO

Matrícula ESO curs 2024-2025Nota de premsa. Departament d'Educació

La preinscripció és el tràmit que cal fer per poder accedir a l’institut de Tiana si l’alumne/a no està matriculat en el nostre centre. L’alumnat admès en el període de preinscripció haurà de formalitzar la matrícula de forma presencial:

Matrícula ESO Del 18 al 26 de juny

Horari d’atenció al públic:

De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h

Dilluns 24 i dimarts 25 de 17:00h a 20:00h

Documentació que cal lliurar per formalitzar la matrícula:

• Fitxa de dades personals i acadèmiques emplenada a través de TPV.
  • Formulari de la tria de matèries optatives emplenada a través de TPV.
  • Full d’autoritzacions signat a través del TPV
  • Carta de compromís educatiu signada a través del TPV
  • Ingrés de la quota de material a través del TPV
  • A partir del mes de setembre ingrés de la quota digital, dispositius, llicències i AFA  a través del TPV
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a (obligatori a partir dels 14 anys)*
  • Fotocòpia de la targeta sanitària individual TSI*.
  • Fotocòpia del llibre de família.
  • Fotocòpia del carnet de vacunacions.
  • Una fotografia tipus carnet amb el nom i els cognoms al darrera.
  • Fotocòpia de la sentència de divorci (si escau)
  • Butlletí de notes finals (només per a l’alumnat que es matriculi a 2n, 3r o 4t de l’ESO)

* No cal presentar la documentació que ja es va lliurar en el període de preinscripció

Quota material 23-24
Documentació a lliurar i horari matriculació ESO curs 23-24
  • Cal recordar que els alumnes que continuen escolaritzats en l’institut de Tiana no han de participar en el procés de preinscripció. Només cal fer la confirmació de la plaça i la tria d’optatives durant el mes de maig a través de TPV.

Si voleu matricular-vos a l’institut i no heu pogut participar en el procés de preinscripció d’enguany cal que us poseu en contacte amb nosaltres a l’adreça electrònica instiana@xtec.cat o bé que ens truqueu al 933 951 719 de dilluns a divendres de 9 a 14 hores on us resoldrem qualsevol dubte o pregunta relacionada amb la possibilitat de matricular-vos a l’institut de Tiana.

App TPV

Per poder fer els pagaments i firmar les autoritzacions heu d’accedir a TPV escola o descarregar-vos l’app. Teniu les instruccions i vídeos explicatius al següent enllaç: