Optatives ESO 2

S’ofereixen cinc matèries optatives a 2n d’ESO: Expressió escrita, Resolució de conflictes, Alemany, Teatre musical i Robòtica. L’alumnat cursarà una matèria per trimestre a excepció de l’alemany que és una matèria anual.

Optativa:
Objectiu:
Resolució de conflictes
Regular la convivència en el centre desenvolupant actituds i habilitats relacionals positives, prevenint la violència, intervenint constructivament
enfront dels conflictes i propiciant la reparació responsable i la reconciliació entre persones que passen molt de temps juntes.
Teatre musical Aprendre a treballar en grup i enriquir-se de les emocions que aporta el món de la interpretació i la música.
Expressió escrita Adquirir habilitats en la producció del llenguatge escrit.
Robòtica Descobrir noves vocacions científiques i tecnològiques on caldrà aplicar els conceptes tecnològics i científics al món real.
Alemany Adquirir habilitats orals i de producció comunicativa en una segona llengua estrangera.
  • En una altra franja horària poden escollir entre Activitats cíviques i culturals i Religió.