Rúbrica per a l’avaluació de les tasques, reptes i projectes telemàtics
Dimensió o Competència avaluada\ Grau assoliment | Assoliment Excel·lent | Assoliment Notable | Assoliment Satisfactori | No Assoliment |
Coneixement i comprensió dels continguts de l’activitat. | Coneix i aplica de manera correcta tots els aspectes tractats durant aquest tema. | Coneix i aplica de manera correcta la majoria d’aspectes tractats durant aquest tema/projecte. | Coneix i aplica de manera suficient alguns aspectes tractats durant el tema/projecte. | No aplica ni coneix els aspectes tractats. |
Participació | Participa de totes les activitats de manera activa, planificada, realitzant totes les activitats , amplia informació i pregunta dubtes en cas necessari. | Participa de les activitats de manera activa, planificada, realitzant totes les activitats i preguntant dubtes en cas necessari. | Participa de les activitats de manera activa però de manera irregular i poc organitzada en la realització de les activitats. | No participa ni realitza les activitats. |
Competència digital | Sempre implementa, utilitza i aplica correctament programari digital per realitzar les tasques i sempre participa de forma adequada en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals. | Sovint implementa, utilitza i aplica correctament programari digital per realitzar les tasques i participa de forma adequada en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals. | A vegades utilitza i aplica programari digital per realitzar les tasques i participa en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals. | No utilitza ni aplica programari digital per realitzar les tasques i no participa en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals. |
Competència personal i social | Sempre analitza, identifica i interpreta de manera crítica seguint una metodologia de treball estructurada. | Sovint identifica i interpreta de manera crítica seguint una metodologia de treball estructurada. | A vegades identifica i interpreta de manera crítica seguint una metodologia de treball estructurada. | No identifica ni interpreta ni segueix una metodologia de treball estructurada. |
Competència lingüística | Clara, correcta, organitzada. Demostra una competència ligüística amb arguments molt ben desenvolupats i amb pocs o cap error gramatical i/o ortogràfic (de 0 a 3 errors) | Clara però presenta un nivell permisible d’errors gramaticals i/o ortografia (de 4 a 9 errors) i algun defecte de lògica i comunicació en els arguments que interfereixen parcialment amb el missatge. | Clara, però amb errors ortogràfics i gramaticals (entre 10 i 15) | Presenta idees inconexes i amb més de 15 errors gramaticals o ortogràfics. |
Autoavaluació de la tasca, repte o projecte | Contesta i argumenta totes les qüestions i reflexiona sobre els aspectes treballats. | Contesta i argumenta totes les qüestions. | Constesta les preguntes de manera superficial i poc argumentada. | No realitza la valoració del projecte. |