Criteris d’avaluació tasques, reptes i projectes telemàtics

Rúbrica per a l’avaluació de les tasques, reptes i projectes telemàtics
Dimensió o Competència avaluada\ Grau assoliment Assoliment Excel·lent Assoliment Notable Assoliment Satisfactori No Assoliment
Coneixement i comprensió dels continguts de l’activitat. Coneix i aplica de manera correcta tots els aspectes tractats durant aquest tema. Coneix i aplica de manera correcta la majoria d’aspectes tractats durant aquest tema/projecte. Coneix i aplica de manera suficient alguns aspectes tractats durant el tema/projecte. No aplica ni coneix els aspectes tractats.
Participació Participa de totes les activitats de manera activa, planificada, realitzant totes les activitats , amplia informació i pregunta dubtes en cas necessari. Participa de les activitats de manera activa, planificada, realitzant totes les activitats i preguntant dubtes en cas necessari. Participa de les activitats de manera activa però de manera irregular i poc organitzada en la realització de les activitats. No participa ni realitza les activitats.
Competència digital Sempre implementa, utilitza i aplica correctament programari digital per realitzar les tasques i sempre participa de forma adequada en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals. Sovint implementa, utilitza i aplica correctament programari digital per realitzar les tasques i participa de forma adequada en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals. A vegades utilitza i aplica programari digital per realitzar les tasques i participa en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals. No utilitza ni aplica programari digital per realitzar les tasques i no participa en entorns de comunicació interpersonal i/o publicacions virtuals.
Competència personal i social Sempre analitza, identifica i interpreta de manera crítica seguint una metodologia de treball estructurada. Sovint identifica i interpreta de manera crítica seguint una metodologia de treball estructurada. A vegades identifica i interpreta de manera crítica seguint una metodologia de treball estructurada. No identifica ni interpreta ni segueix una metodologia de treball estructurada.
Competència lingüística Clara, correcta, organitzada. Demostra una competència ligüística amb arguments molt ben desenvolupats i amb pocs o cap error gramatical i/o ortogràfic (de 0 a 3 errors) Clara però presenta un nivell permisible d’errors gramaticals i/o ortografia (de 4 a 9 errors) i algun defecte de lògica i comunicació en els arguments que interfereixen parcialment amb el missatge. Clara, però amb errors ortogràfics i gramaticals (entre 10 i 15) Presenta idees inconexes i amb més de 15 errors gramaticals o ortogràfics.
Autoavaluació de la tasca, repte o projecte Contesta i argumenta totes les qüestions i reflexiona sobre els aspectes treballats. Contesta i argumenta totes les qüestions. Constesta les preguntes de manera superficial i poc argumentada. No realitza la valoració del projecte.