Els nous Chromebooks de Lacetània

L’institut aposta per les noves tecnologies i per això fa uns mesos que s’han facilitat als estudiants uns Chromebooks nous per a què puguin treballar, tant a casa com en algunes classes. El fet  que l’alumnat tingui ordinadors ha fet que ja no calgui demanar el carro amb els portàtils o haver d’anar a l’aula d’informàtica com abans, ara és molt més còmode, tant per alumnat com per professorat. La gran majoria dels estudiants estan molt contents amb els Chromebooks ja que els poden utilitzar en qualsevol moment i amb menys dificultat i ha afavorit a tots els alumnes, no només els que no disposaven d’ordinador.

Alguns alumnes diuen que els ordinadors serien molt millors si poguessin tenir el sistema operatiu Windows i que no estiguessin tant capats i es poguessin fer i descarregar més coses. A altres, els hi agradaria que fossin per a ells  i que no haguessin de retornar-los al final del curs, ja que si no en tenen cap més es quedaran sense altre cop. També hi han hagut diversos alumnes que han manifestat queixa del bloqueig del Chrombook quan s’està una estona inactiu o s’abaixa la tapa i s’ha de tornar a posar la contrasenya, la qual cosa pot arribar a ser una mica molest.

I una cosa que els hi agrada molt als alumnes és que tenen una pantalla tàctil que et permet moure’t més ràpidament i fàcilment, que es pot doblegar i posar-lo com si fos una tauleta, que es carrega molt ràpid i la bateria dura molta estona.

Ha estat una molt bona decisió que el Departament d’Ensenyament hagi  invertit en aquests ordinadors nous, la majoria d’alumnes estan molt contents i contentes, encara que hi ha detalls que no els hi acaben d’agradar gaire.