Muntatge i ajust d’un equip de so a càrrec dels alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic

En la darrera classe del mòdul MP05 (Manteniment d’equips d’àudio) el grup d’alumnes de 1r del CFGS de Manteniment Electrònic vam ocupar el pati de l’institut per realitzar el muntatge i ajust d’un equip gran de so, en configuració de line array, així com l’anàlisi de totes les seves parts i elements. Des de la descàrrega, plantejament del muntatge i disposició de l’equip, fins a la connexió, arrencada i proves diverses, vam poder comprovar i entendre in situ el funcionament i importància de cadascuna de les parts. I ja amb la feina feta, i abans de recollir, vam poder provar la resposta de l’equip amb diversos temes i estils musicals que vam triar, improvisadament. Suposem que va ser el fred el culpable que acabéssim tots els alumnes ballant “La Macarena”!