ERASMUS+ a Formació Professional. Convocatòria 2023-24.

Si ets estudiant o professor/a en un Grau Mitjà o Superior, i vols viure una experiència vital fent pràctiques o formació a l’estranger, ha arribat el moment de prendre una decisió.

El nostre Institut participa en un projecte Erasmus+ que t’ofereix la possibilitat de presentar candidatura per beneficar-te d’una de les 17 beques de mobilitat internacional publicades amb detall en aquesta convocatòria 2023-24. L’oferta és variada i molt llaminera.

Alumnat de Grau Mitjà: 6 places de 32 dies a Itàlia (Bolonya) entre el 24 de juny i el 29 de juliol.

Alumnat de Grau Superior: 4 places de 60 dies a Portugal (Coïmbra); i 2 places de 60 dies a Irlanda (Clonakilty, comtat de Cork) entre el 25 de maig i el 29 de juliol.

Professorat: 1 plaça d’acompanyant de GM durant els primers dies de la seva estada a Itàlia; i 4 places de 5 dies de formació en observació (job shadowing) entre juliol i desembre de 2024.

Moure’s és viure i, potser, el teu viatge professional comença avui mateix. T’informaran a tutoria i, si dubtes i vols estar més informat, el proper dijous 14 de desembre, estàs convidat/da a les xerrades informatives de Grau Mitjà (13:30 hores) i Grau Superior (15:00 hores) a l’aula 0.36 FOL.