#biblioactivacovid

La biblioteca de l’institut ha aconseguit el distintiu #biblioactivacovid, atorgat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, dins el marc del projecte de biblioteques escolars Puntedu.

La iniciativa  #biblioactivacovid vol donar a conèixer accions dutes a terme des de les biblioteques dels centres educatius que tinguin per objectiu facilitar l’aprenentatge, el foment de la lectura, l’aportació de recursos i que promoguin l’equitat entre els alumnes en temps de pandèmia.

La biblioteca del centre, en concret, ha habilitat un espai de recomanacions culturals (literàries, musicals, filmogràfiques, etc.) a la seva cartellera de l’institut, que també es poden consultar al seu blog i al seu compte d’instagram. Qualsevol persona vinculada a la comunitat educativa hi pot fer la seva aportació (professorat, PAS, alumnat, famílies…). Només cal enviar una breu ressenya al correu electrònic biblioteca@lacetania.cat. Us animem a formar-ne part!