ALUMNES DE 4t ESO DE VISITA AL BORN DE BARCELONA

Avui 30 de novembre els alumnes de 4t d’ESO acompanyats pels professors: Imma Grau, Pilar Coma, Maria Galán i Paco Sanchis han visitat el jaciment de l‘Antic Mercat del Born, una aproximació a la vida quotidiana de la Barcelona de finals del segle XVII i principis del XVIII. Aquest és un espai arqueològic únic i excepcional, per dimensions, per l’estat de conservació, per la seqüència històrica que presenta i perquè la documentació històrica ha permès posar nom a les famílies que hi vivien.

Tant els alumnes com els professors han gaudit molt de la visita com podeu veure en les imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *