TROBADA DE DELEGATS DEL BAGES 2018

El proppassat dijous 22 de novembre, una dotzena d’alumnes del nostre centre: Anas Ouaha, Sara Milian, Pau Méndez, Marc Morales, Paula Juderías, Gisela Polo, Cristian Biosca, Carla Roberto, Jan Lozano i Judit Coronado d’ESO i Arnau Closa i Clàudia Martín de Batxillerat, acompanyats pel professor Àngel Farreny van assistir, en representació de l’INS Lacetània, a la 33a Trobada de Delegats i Delegades del Bages i Moianès que, enguany, va tenir lloc a l’edifici de Cal Gallifa a Sant Joan de Vilatorrada, on vam ser rebuts pel Regidor de Cultura d’aquesta localitat que també va inaugurar l’acte.

Com en cada edició, els nostres alumnes van ser repartits en diversos grups de treball i es van dedicar a reflexionar sobre un tema d’actualitat, l’escollit per a aquesta ocasió va ser: «La imatge que projectem a les Xarxes».

Posteriorment, es va fer una posada en comú de les conclusions a les quals va arribar cada grup i, com a portaveus dels seus respectius equips de treball, van pujar a l’escenari i van prendre la paraula les nostres companyes Sara Milian i Judit Coronado.

Com ja és tradició, l’acte va ser amenitzat i conduït per alumnat del CFGS d’Animació Sociocultural de l’INS Guillem Catà que també van fer de monitors/es i, pel que fa a la cloenda, va anar a càrrec del President del Consell Comarcal del Bages.

Tots i totes vam tornar molt satisfets de l’experiència com mostren les imatges i amb ganes de repetir l’any vinent.