Alumnes de 3r ESO participen al “Fem dansa”

Aquest divendres dia 11 de maig, els nostres alumnes de l’ optativa Mou-te de 3r ESO van representar a la Sala gran del Kursaal un espectacle de dansa contemporània i moviment, dirigit pel destacat coreògraf Toni Mira en el què van participar 130 alumnes de diferents centres de secundària del Bages.
Igual que el curs passat, el projecte “FEM DANSA” (iniciativa del teatre Kursaal per apropar la dansa als joves), va consistir en preparar-se amb només 8 sessions, amb un ballarí professional que anava a classe amb els noies/es, per preparar les coreografies juntament amb la col.laboració i implicació del professorat d’Educació Física dels centres participants.
Com sempre, ha estat una experiència única i molt motivadora pels alumnes i, l’espectacle, va ser tot un èxit.
Seguidament ho podeu comprovar amb les següents imatges: