VIATGE A FRANÇA

El 24 d’Abril un autocar amb 41 alumnes i tres professors va sortir de bon matí cap a Perpinyà. Eren les 7h del matí i afortunadament no plovia.

Van fer una parada tècnica a l’àrea de l’Empordà i continuar la ruta fins a Perpinyà.
La primera parada va ser al Palau dels Reis de Mallorca des d’on van gaudir d’una bona panoràmica de la ciutat.Seguidament van anar cap al centre i l’autocar els va deixar en un lloc cèntric des d’on van anar cap al rovell de l’ou:”le Castillet.”
Aquí van començar un recorregut a peu pels carrers principals de la ciutat per tal de situar-los ja que en acabar tenien una estona lliure per dinar i començar a fer el dossier preparat.
Al cap d’una estona es van trobar tots i els alumnes van explicar què havien fet i què havien vist.
A les 16h pujàvem tots a l’autocar en direcció a Carcasona, concretament a la Cité. Van arribar molt bé de temps per tal de distribuir les habitacions  i tenir temps abans de sopar per fer un volt  per  la Cité.
Els alumnes estaven molt contents en veure que era tan bonic i que podien passejar-se sense perill de cotxes. Feien la descoberta de la part medieval de Carcasona.
Després vam anar a sopar a l’alberg i en acabar,altre cop a fer una visita però aquest cop amb la Cité il.luminada  ja que era  fosc.
Al tornar cap a l’alberg sabien que tindrien una estona abans d’anar a dormir però respectant les normes de l’establiment.
L’endemà van anar cap al Museu de l’escola per fer la visita. Els va recordar a Can Vidal i els va agradar molt.
Van tenir una estoneta lliure per seguir amb el qüestionari i fer alguna compra abans de dinar a l’alberg i acomiadar-se de Carcasona. El viatge va anar molt bé: el temps va ser fantàstic, el comportament dels alumnes també i les visites els van agradar.
Vam arribar sans i estalvis i … .. fins l’any vinent!
Au revoir!
Aquí teniu unes imatges que ho demostren.