Els alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic participen en el muntatge de l’equip de so i llums d’una actuació

Els alumnes de 1r del CFGS de Manteniment Electrònic, acompanyats del professor Xavier Gómez, van participar en el muntatge de l’equip de so i llums per a l’actuació que la cantant sortida d’OT el 2005 Soraya, i tres grups més, van dur a terme a l’Hospitalet de Llobregat en motiu del Fòrum de les Cultures d’aquesta ciutat del Barcelonès.

D’aquesta manera, els alumnes es van organitzar en quatre grups en funció dels 4 espais que regeixen tot muntatge d’aquest tipus. El primer es va encarregar de tota la PA, simulació, muntatge, connexions, taula principal i configuració dels equips que van orientats al públic. El segon es va encarregar del monitoratge (taula de so, sistemes sense fil i altaveus distribuïts per l’escenari i que serveixen de referència als músics…). El tercer va fer tot l’escenari. En aquest cas calia muntar tota la microfonia, configurar els sistemes sense fil, punts de llum i tenir clar tots els canvis que calia fer per cada grup diferent que actuava. El darrer grup es va encarregar del muntatge i configuració de tot l’equip de llum.

Va ser una jornada on els alumnes van ser els protagonistes i responsables de fer que tot funcionés i d’aquesta manera aconseguir que l’acte es desenvolupés tal i com havia estat programat. Va ser una jornada diferent, on es va canviar el decorat de les aules per una situació i un escenari de la vida real.