CONVOCATÒRIES PER AL DIA 08/03/2021: NO ASSISTÈNCIA COL·LECTIVA D’ALUMNAT, VAGA DE PERSONAL DE L’ENSENYAMENT

Sindicats d’estudiants han fet convocatòria per a l’adhesió del dret a la no assistència col.lectiva, que recordem que es pot fer efectiu en l’alumnat de 3ESO, 4ESO, 1BATX i 2BATX, en cap cas els de 1ESO i 2ESO.

Des de la direcció de l’institut s’ha considerat la validesa del protocol utilitzat pels alumnes, en aquest cas, ja que s’han respectat els documents i terminis descrits en les NOFC. Les dades de participació en aquest sector, segons la informació que tenim actualment serà d’entre el del voltant del 80% del total de l’alumnat (3ESO, 4ESO, 1BATX i 2BATX), tot i que de forma desigual segons grups. Recordem que les famílies han d’haver justificat l’absència amb anterioritat segons les NOFC.

També, diversos sindicats de treballadors/es han convocat jornada de vaga per al dilluns 8 de març. Les dades actuals de les quals disposem, indiquen que l’adhesió del professorat serà baixa, de manera que l’horari general de l’alumnat no quedaria alterat, malgrat que depenent dels grups, és possible que els faltin alguns/nes professors/res.

Si hi ha canvis previsibles, actualitzarem aquesta informació en aquest article del web.