CONVOCATÒRIA NO ASSISTÈNCIA COL·LECTIVA D’ALUMNAT 01/10/2018

Informem que hi ha previsió d’adhesió al “dret de la no assistència col.lectiva” d’alumnat del nostre centre per a  dilluns 1 d’octubre, fruit de la convocatòria que ha fet diversos sindicats d’estudiants.

L’alumnat, seguint el protocol que marquen les NOFC, ha informat de la convocatòria a Direcció.

Les absències han de ser justificades degudament per part de les famílies, amb anterioritat al dia de la convocatòria. Per tant, és la família qui autoritza o no al seu fill/a a que faci l’absència per a aquest motiu.

Cal tenir present que aquest dret afecta des de 3ESO a 2BATX, en cap cas a alumnes de 1ESO i 2ESO.

L’horari de classes del centre no queda afectat, per tant hi haurà activitats escolars que els docents podran o no adpatar, segons creguin convenient.

La previsió d’alumnat que s’adhereix a la no assistència amb la justificació de les famílies és superior al 80%.