42a Cursa Popular Igualada i 9a Urban Running

Aquestes passades setmanes els alumnes de 1r d’ESO s’han desplaçat al Parc Central per a participar a la 42a Cursa Popular d’Igualada.

Enguany la Cursa Popular d’Igualada no s’ha pogut dur a terme com estem acostumats. En un any marcat per la pandèmia totes les activitats s’han anat adaptant per seguir gaudint de les activitats esportives i de la ciutat. És per això que la Cursa Popular  i la IURNS s’han fet en un format virtual en què els corredors han anat pel seu compte a fer el recorregut marcat al Parc Central.

L’activitat s’iniciava amb els alumnes a mig matí amb el desplaçament a peu fins al Parc. Allà els monitors del Consell Esportiu de l’Anoia prenien temperatura i rentaven les mans. Seguidament els corredors feien un escalfament en grups reduïts i, a continuació, corrien el recorregut de 1000 m de la cursa. Els nens i nenes que volien millorar el seu temps tenien una segona oportunitat per fer-ho. Per acabar, foto de grup i tornada a l’institut.

La classificació dels alumnes més ràpids ha estat la següent:

• Nois: 1r. Ton Bascompte (1r C); 2n. Sindo Valls (1r C); 3r. Àlex Piernas (1r D); 4rt. Gerard López (1r E); 5è. Josep Puig (1r C)
  • Noies: 1a. Martina Bascompte (1r C); 2a. Martina Llorach (1r D); 3a. Jana Martí (1r D); 4a. Jana Viladoms (1r B); 5a. Lara Llobet (1r E)

Us deixem algunes fotos més.