Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest dimarts, 3 de març, un grup d’alumnes de l’ESO de l’institut Joan Mercader s’han presentat al Certamen de Lectura en Veu Alta, al Quart de Final del ST Catalunya- Igualada al Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia. A l’activitat hi participen alumnes de Primària i Secundària.

El grup de representants del Mercader estava dividit en tres categories:

• “Timoners”, alumnes d’aula d’acollida: Lokman Benchakroun i com a suplent  l’Ahmed Haouari
  • “Corsaris”, 1-2ESO:  Princesa Castillo i com a suplent la Noa Álvarez
  • “Tropa de corsaris”, 3-4ESO: Carla Diz, Macià Oliva i Ariadna Corominas i, com a suplent, la Karina Olteano.

Cada grup llegia un fragment d’un llibre que s’havia assignat 10 dies abans de l’acte per poder preparar el text una mica.

Des de l’optativa de revista els hi vam fer una visita abans de marxar quan estaven assajant.

Els hi vam donar molts ànims i els vam desitjar molta sort!!

I a la tornada al centre vam saber que la “Tropa de Corsaris” s’ha classificat per la final que es farà a Barcelona.

Informen Erika Llenas, Paula Llenas i Carlota Palmés, Janira Vara, Camila Benitez i Laura Gordillo.