Alumnes de l’Institut Joan Mercader participen al FineArt d’Igualada

Durant aquest trimestre, els alumnes de Batxillerat que cursen l’assignatura “Cultura audiovisual” de l’Institut Joan Mercader han participat en el festival fotogràfic FineArt d’Igualada, certamen que arriba a la seva cinquena edició i que és referent en el món de la imatge. Aquesta nova edició es va inaugurar el passat 24 de Febrer al Museu de la Pell i durarà fins el proper 19 de març. El festival compta amb professionals d’àmbit internacional com el mexicà Mauricio Ramos i la brasilera Natàlia Mansano, i també de l’estat espanyol com el premi nacional de fotografia 2009 Gervasio Sánchez, el cordovès Pedro Madueño, la catalana Joana Biarnés i els també catalans Juan Pastor Villalba i Javier Corso. El fotògraf d’aventura i esports de muntanya Jordi Saragossa, de la seva banda, proposa descobrir l’ombra de Kilian Jornet. Hi ha 48 exposicions, activitats paral·leles i espais dedicats a fotògrafs igualadins.

Els alumnes del Joan Mercader han participat en la temàtica Bookface,  amb una selecció de fotografies. D’aquestes fotografies n’hi ha una exposada en paper a l’Ateneu Igualadí i la seva autora és l’alumna Mireia Graell, de Primer de Batxillerat de la modalitat d’Arts Plàstiques. El títol de la fotografia és “Secrets” i va ser triada per votació entre els alumnes de l’assignatura. La resta s’han exposat en format digital. A més a més, han pogut gaudir d’una  visita guiada pels diferents espais que configuren aquesta exposició que es troba repartida per la ciutat. L’alumnat ha pogut aprendre gaudint de la magnífica experiència visual i estètica que implica una exposició fotogràfica d’aquesta magnitud i sense haver de desplaçar-se més enllà de la seva pròpia ciutat.

foto-mireia-graellпосуда нетotz.malibuclub