Visita a l’IDIBGI

Com a tancament del projecte que estan realitzant els alumnes de la modalitat Científic-Tecnològic, el passat dijous 2 de Desembre, els alumnes de 4t, van realitzar una sortida a les instal·lacions de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (IDIBGI), aquestes instal·lacions estan situades al Parc Hospitalari Martí i Julià de Salt. Dintre l’IDIBGI els alumnes van poder veure bona part dels laboratoris així com el personal investigador mentre estava treballant.

Per altra banda, agrair el temps dedicat a nosaltres perquè vam poder escoltar de primera mà que és la Síndrome de Brugada per part d’un dels seus descobridors, el Dr. Ramon Brugada. Podeu veure més imatges aquí.