Ja tenim el Consell d’Alumnes a punt!
Dimarts 17 de desembre es va celebrar la jornada electoral al Cd’A, en la qual tot l’alumnat del centre ha pogut dipositar la seva papereta amb un màxim de tres vots. Un cop realitzat l’escrutini, hem sabut que els sis estudiants que han obtingut més vots són, per ordre alfabètic, Anira Díaz (4B), Enric Fradera […]
Ja tenim el Consell d’Alumnes a punt! Llegeix més »











