Portada

No es tracta de tenir dret a ser iguals, sinó de tenir igual dret a ser diferents.

(Anònim)
Valor treballat a la tutoria de 2B.

Museu virtual

L’alumnat de 3r d’ESO hem recollit en un Museu virtual les obres artístiques del projecte d’octubre “De la revolució al canvi”. Un projecte que ens ha permès entendre les circumstàncies que van propiciar la Declaració Universal dels Drets Humans, drets inalienables i universals per a… Llegeix més»

Els alumnes de 1r, entre coves, pedres i foc

Hem començat el projecte de novembre sobre la Prehistòria i després de treballar l’habilitat cognitiva de l’esquema, els alumnes, durant la rutina de pensament del final del dia, escriuen a les finestres de l’aula els aprenentatges que consideren més significatius.

Primers auxilis amb la Creu Roja

L’alumnat de 4t d’ESO, de la modalitat de Cicle Formatiu FP1 (salut), avui ha realitzat les pràctiques amb en Jordi, el tècnic de la Creu Roja, dins del projecte de “Primers auxilis”.

Ens enlairem amb equips

Els alumnes de 1r d’ESO ens hem proposat un repte molt emocionant en el marc del projecte “Cooperar per aprendre”. En grups cooperatius construir la torre més alta, utilitzant espaguetis i núvols de sucre amb les estratègies de cada un dels membres de l’equip. Ens… Llegeix més»

Sortida al volcà de La Crosa

Amb els alumnes de 2n d’ESO vam fer una sortida al volcà de la Crosa, a Vilobí d’Onyar, que és el volcà amb el cràter més gran de la península Ibèrica i un dels més grans d’Europa, amb un diàmetre de 1.250 metres.
 … Llegeix més»

Projecte de setembre a 2n d’ESO

Dins el projecte de setembre, els grups de 2n d’ESO hem fet una maqueta de la nostra aula. D’aquesta manera hem pogut experimentar amb el concepte d’escala i deixar anar la imaginació amb la decoració.

Llegeix més»