Portada

Les persones som com miralls: ens podem veure reflectides les unes en les altres. Esbrinem què diu de nosaltres allò que veiem en els altres.

Valor treballat a la tutoria de Marco Polo (2A)

2n ESO – Projecte Edat Mitjana

El dijous dia 6 de febrer, la meitat de l’alumnat de 2n d’ESO va fer una visita guiada al Monestir de Sant Pere de Rodes i l’altra meitat va anar al Castell de Montsoriu. Aquestes sortides s’emmarquen dins el projecte de l’edat mitjana.

Podeu veure més fotos aquí.

La bústia de l’EdR

Tens alguna idea brillant i vols que es difongui a la web de l’institut? L’Equip de Redacció ha fet una bústia perquè els alumnes puguin aportar les seves idees a aquest taller i convertir-les en articles i notícies. Aquesta es troba a Troia a l’armari… Llegeix més»

I tu, què llegeixes?

A l’institut volem saber quins llibres agraden més als alumnes. Cada curs es fa l’atrapallibres, una iniciativa que fa que els alumnes puguin llegir un llibre de la biblioteca que ells mateixos escullen durant l’inici de cada sessió de projectes. Aquest temps és molt útil per… Llegeix més»