L’alumnat de 4t d’ESO rep una xerrada sobre el tabaquisme
Els estudiants d’últim curs estan rebent unes petites conferències d’informació i prevenció del tabaquisme. Ho estan fent en grup classe en una hora de Tutoria durant aquest mes de gener i l’òrgan encarregat de proporcionar-les és l’Associació Contra el Càncer de Girona. Esperem que aquesta tasca de sensibilització ajudi a aturar el consum de tabac […]
L’alumnat de 4t d’ESO rep una xerrada sobre el tabaquisme Llegeix més »




