desembre de 2025

Xerrada tecnològica de l’UdG dirigida a l’alumnat d’últim curs

El Patronat Politècnica fa tres anys que treballa per despertar les vocacions tecnològiques juntament amb l’Escola Politècnica Superior. En aquest sentit, l’Institut de Sils es caracteritza pel seu esforç en ajudar l’alumnat en la seva orientació postobligatòria. Per aquest motiu, els alumnes de Cicles i Batxillerat Tecnològic van gaudir d’una de les seves xerrades titulades

Xerrada tecnològica de l’UdG dirigida a l’alumnat d’últim curs Llegeix més »

L’alumnat de la modalitat de Batxillerat científic i tecnològic visita l’UdG

Els alumnes de 4t que cursen les optatives de Física i química, Biologia i Tecnologia van assistir a una jornada de xerrades i tallers a la Politècnica de Girona el passat dimecres 19 de novembre i van poder aprofundir en temes molt interessants de la mà de professors de la universitat. A més a més,

L’alumnat de la modalitat de Batxillerat científic i tecnològic visita l’UdG Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut