Els alumnes de 4t fan una emotiva visita al Museu Memorial de l’Exili
El passat 18 de febrer, tot l’alumnat de l’últim curs va fer una sortida al Museu Memorial de l’Exili, a la Jonquera, en el marc del projecte ‘Món en guerra’. El MUME és un lloc ideal per a reflexionar sobre la nostra pròpia història i la memòria col·lectiva i l’activitat complementa l’aprenentatge que els estudiants […]
Els alumnes de 4t fan una emotiva visita al Museu Memorial de l’Exili Llegeix més »











