AMB APIL·LO XII

Els alumnes de 1r d’ESO ja han escalfat motors per al projecte que ens espera el mes desembre, el “Save our planet”. Han participat en la campanya d’Apil·lo XII de recollida de piles que organitza el Departament de Territori i Sostenibilitat. Us animem que els alumnes portin les piles de casa a l’institut i les puguin abocar a la capseta que tenim a cada classe i al petit contenidor que hi ha al mòdul 1. És cosa de tots!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut