Sortida cultural abans de vacances

El passat dimarts 19 de desembre tot l’institut va poder gaudir d’una jornada teatral. Amb torns intercanviats pel primer cicle i el segon, cada grup classe va passar una jornada de jocs i dinàmiques de tutories que incloïen diferents propostes, com gimcanes, coreografies o cantada de nadales. Abans o després d’aquesta estona de cohesió de grup, els alumnes van anar al teatre a gaudir d’Un tal Quixot, una obra aclamada per la crítica que protagonitza l’actor Marcel Tomàs. Es tracta d’una proposta d’humor i que pren l’obra del Quixot com a punt de partida per explicar la relació entre dos amics tan diferents com incondicionals, que transiten pel món vivint aventures plegats. Fins i tot, alguns alumnes van poder debutar com a actors i actrius!