Xocolatada solidària a càrrec dels alumnes de 4t d’ESO

L’últim dia de classe lectiu abans de vacances, el passat 20 de desembre, un grup d’alumnes de 4t va voler tirar endavant una iniciativa solidària. Dins del projecte ‘Outsiders’, i mitjançant una xocolatada, es van recollir diners per donar a una fundació que ajuda als refugiats de guerra.
Amb l’ajuda de l’AFA i unes col·laborades de luxe, algunes de les Cuineres de Sils, aquest grup d’alumnes va organitzar l’acció i va passar per totes les classes explicant-ho i recollint els noms dels estudiants que volien gaudir d’un got de xocolata deliciós i per una bona causa.
Celebrem que els projectes sembrin una llavor al nostre alumnat i que sorgeixin aquestes idees que contribueixen a la transformació ecosocial que volem fomentar al nostre centre.