Els alumnes de primer d’ESO gaudeixen amb ‘Tutankamon’, una exposició innovadora

El passat dijous 11 tot l’alumnat de primer va anar d’excursió a l’experiència immersiva de Tutankamon, al Centre d’Arts Digitals Ideal de Barcelona. En el marc del projecte 4, ‘Naveguem per l’Antic Egipte’, els alumnes s’han endinsat una mica més en aquesta gran civilització. La mostra interactiva permet investigar l’etapa de la mà del faraó més cèlebre: Tutankamon. Les sales immersives, interactives i de realitat virtual permet submergir l’espectador en tota l’esplendor d’aquesta civilització.

Els alumnes valoren molt positivament la proposta i la majoria creu que la millor part va ser on viatjaven a la realitat virtual. De fet, l’excursió els ha motivat molt a començar el producte final, que encara no s’ha decidit. Així i tot, el redactor d’aquesta notícia pot avançar que segurament serà una cosa oberta al públic. Estigueu al cas!

Haochen Liu