REDUÏM PLÀSTICS

Al taller de gestió mediambiental ens hem proposat el repte de reduir el volum de plàstics que generem a l’institut. La primera acció ha estat visualitzar els plàstics que acumulem al llarg d’una setmana. L’objectiu el tenim clar… REDUÏM PLÀSTICS!!! Ara caldrà esperar per saber quines alternatives ens proposen.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut