Delegats verds dels instituts de la Selva es reuneixen en una nova edició de la Transelva
El divendres 10 d’abril els delegats verds de l’institut van participar, conjuntament amb la resta de comitès ambientals dels instituts de la comarca de la Selva en la nova edició de la Transelva. Més de 70 nois i noies van reunir-se a Hostalric per caminar i conèixer la comarca, juntament amb el seu patrimoni cultural […]









