Jornada de presentació de candidatures al Consell d’Alumnes

El passat dijous 26 d’octubre es va celebrar la Jornada de presentació de candidatures al CdA amb un total de 12 participants. L’alumnat elector va anar passant, curs per curs, per escoltar les propostes dels seus companys des de les 9 del matí, hora en què hi van assistir els alumnes de 4t d’ESO, i fins a les 11:20, quan van acabar els de 1r curs.

Un cop celebrada aquesta important jornada, l’alumnat té una setmana per pensar el seu vot, que podrà dipositar el pròxim dijous 2 de novembre des de primera hora del matí. Recordem que cada estudiant podrà votar un màxim de tres companys. Quan el CdA estigui constituït, es posarà a treballar de seguida en tots els aspectes que creguin convenients o que preocupin a les assemblees de cada tutoria.