L’alumnat de 1r d’ESO rep un taller sobre el treball en equip per part de la colla castellera Guillats de la Selva

Durant el mes d’octubre els alumnes de 1r d’ESO treballen en el projecte Cooperar per aprendre, que es basa en el treball en equip i l’aprofundiment en estructures cooperatives per assolir els millors resultats. Com a happening, el passat dia 9 d’octubre la colla Guillats de la Selva van impartir un taller a l’alumnat, en el qual van fer diferents activitats a l’aula de Lesbos i al pati tancat.

Amb aquest projecte es pretén que els nois i noies experimentin els valors que transmet el treball en equip i que entenguin que tothom és important en un grup de persones que persegueixen un objectiu comú. En el cas dels castells, és del tot exemplificador, ja que és una tasca que requereix molta força, valor, equilibri i seny, com una integrant de la mateixa colla els va explicar.