Ja tenim representants al Consell d’Alumnes!

Avui s’ha celebrat la jornada electoral al Cd’A, en la qual tot l’alumnat del centre ha pogut dipositar la seva papereta amb un màxim de tres vots. Un cop realitzat l’escrutini, hem sabut que els sis estudiants que han obtingut més vots són, per ordre alfabètic, Dani Ciurana (4C), Ferran Coll (1B), Oriol Galceran (3C), Mariona Gómez (4A), Izan Nieto (2A) i Carla Sabaté (1C). Volem donar l’enhorabona als seleccionats i agrair la implicació de la resta de candidats, ja que han fet possible aquestes eleccions tan participatives i valuoses per al nostre centre.