S’engega el taller ‘Ballem pel Playback’, sorgit de la iniciativa de l’alumnat

Un grup d’alumnes de 1r i 2n d’ESO participen en un nou taller de dansa organitzat per elles mateixes. Les estudiants de 2n curs Berta Firmino i Berta Gispert dinamitzen assajos amb la finalitat de participar en el certamen de Playback d’enguany. Aquest festival l’organitzen diverses entitats del poble de Sils, com l’Ajuntament o les AFA dels centres educatius, amb l’objectiu de recaptar diners per a la Marató de TV3.

La idea del taller va sorgir de la necessitat d’un espai perquè un bon grapat d’alumnes coincideixin i assagin les coreografies. El centre veu amb bons ulls la proposta i aplaudeixen l’emprenedoria del grup de ballarines. Recordem que malgrat que el taller estigui proposat i dinamitzat per les alumnes, la professora de Visual i plàstica, Laura Cuéllar, coordina aquesta matèria optativa i el seu aprofitament.