Cicloturisme per Salt

El passat dimarts 30 de gener els alumnes de 3r i 4t van anar d’excursió al pumptrak de Salt. Van marxar a les 9 del matí de l’institut per agafar el tren i van tornar a l’hora de sortir, coincidint amb la franja de Tallers i havent pogut gaudir d’una gran estona perfeccionant la seva tècnica.

La sortida s’emmarca en el taller de Cicloturisme, dirigit pel professor Marcel Vila i instat per uns quants alumnes de 2n cicle. Aquests aficionats del món de les dues rodes, a part de fer diferents sortides, han après a posar a punt una bici, han conegut més el seu entorn i, de retruc, fins i tot han après una mica d’història de la zona.

Aquesta sortida es va celebrar en l’última jornada d’aquesta edició de l’optativa, però també han anat a Montcorb, a Torcafelló, al PGA i a la Creu de la Mà, on en Marcel va aprofitar per fer-los va fer una petita classe d’història sobre els bandolers de Catalunya. En resum, tant els alumnes com el docent han gaudit d’una experiència molt bona durant aquestes sessions, ja que els apassiona aquest esport i conèixer-ne més a tant a nivell tècnic com mecànic.

Lluís Casas i Lluc Carmona