Èxit de la xocolatada solidària
20/02/24L’AFA ha organitzat un any més la xocolatada solidària, i l’alumnat de segon curs del CFGM de Gestió Administrativa ha col·laborat i s’ha implicat molt en la venda de tiquets. Enguany la nostra aportació al projecte d’investigació del càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona és de 472€, una xifra rècord al nostre centre. És realment inspirador veure com els estudiants s’impliquen en iniciatives solidàries com aquesta, no només per recaptar fons per causes importants com la investigació del càncer infantil, sinó també per fomentar valors com la solidaritat i la responsabilitat social.
Moltes gràcies a tothom per col·laborar-hi!

Coneixem el poble
19/02/24L’alumnat nouvingut que forma part del recurs de l’aula d’acollida ha visitat la Biblioteca i els Museus d’Arenys per tal de conèixer millor el poble, els seus recursos i la seva història, i alhora per practicar el català en situacions quotidianes i reals. Han gaudit molt de l’experiència.

Presentació de les portes obertes
18/02/24Consulta la Presentació de les portes obertes
Creativitat a la vista!
16/02/24Us convidem a descobrir el talent i la creativitat dels nostres alumnes de 4t d’ESO!
Obres inspirades en els estils impressionistes i expressionistes, realitzades exclusivament amb tèmperes i utilitzant principalment els tres colors primaris. Les creacions són de: Martina Melguizo, Bruna Comas, Siona Costa, Elsa Canal, Maia Vives, Pau Molina, Adam Mendoza, Yaiza Heredia, Axel García i Malak El Abboudi.
Formació COCOBE
15/02/24La referent de Coeducació, Convivència i Benestar de l’alumnat (COCOBE) del nostre l’institut, l’orientadora educativa Laia Arias, ha organitzat, amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu de l’Alt Maresme, un seminari adreçat a les persones que tenen el càrrec COCOBE dels centres educatius de la zona des d’aquest mes de febrer fins al maig que ve.
Els objectius del seminari són reflexionar sobre les tasques i els reptes d’aquesta nova figura als centres educatius, compartir propostes de treball adaptades al context de cada centre i crear una xarxa de suport entre professionals.

A la semifinal!
14/02/24Projecte Esports del PTT
13/02/24El divendres 9 de febrer l’alumnat del PTT d’Arenys de Mar, juntament amb l’alumnat del PTT d’Alella i d’Argentona i l’alumnat del CFGM d’Activitats esportives d’Alella, hem organitzat un esdeveniment dins del marc del projecte Esports. Ens han acompanyat la Maria Güell Domenech, ex-jugadora de l’equip femení de bàsquet a Argentona durant l’època de la postguerra; en Feliu Torrus, jugador de la Kings League, i l’Albert Comas, fundador de club de futbol Sinera United d’Arenys de Mar.

Olimpíada de Biologia. Uns cracks!
07/02/24Dissabte passat 10 alumnes de 2n de batxillerat es van presentar a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya, esperonats per la professora Neus Teixidó. Van realitzar una prova teòrica molt complexa de 50 preguntes sobre els diferents àmbits de la matèria inclosos majoritàriament al temari de 1r i 2n de batxillerat. Un d’ells, l’Aleix Estarlich, va quedar en primera posició a la seu de Girona i passa a la prova pràctica d’avui dimecres a la Universitat Autònoma de Barcelona juntament amb els 19 millors classificats de Catalunya. A més, 6 dels nostres 10 alumnes han quedat classificats al primer quartil, és a dir, formen part del grup de participants que tenen el 25% de millors resultats. Podeu llegir la notícia de la UdG. Felicitats!

Xocolatada solidària
06/02/24
L’aula oberta toca de prop la fusteria
05/02/24Els alumnes d’aula oberta han fet una visita a les instal·lacions del cicle formatiu de d’embarcacions per treballar la fusteria al port. Han fet una volta amb el vaixell, un taller de fabricació de llistons per reparar un banc del pati i d’altres per utilitzat com estaques a l’hort. Finalment, han rebut una xerrada sobre els nusos bàsics de mariner. Gràcies Carles, Jordi i Marc!
Carnaval 2024
04/02/24Consignes de Sa Majestat en Carnestoltes, rei dels poca-soltes:

El CFGM de Gestió Administrativa visita el Tecnocampus de Mataró
02/02/24El passat dimarts 23 de gener l’alumnat de CFGM de Gestió Administrativa, primer i segon curs, van visitar el Tecnocampus de Mataró. Se’ls va ensenyar tot el complex educatiu universitari amb les explicacions de les ofertes formatives.
A continuació, un jove emprenedor ens va explicar el seu projecte d’emprenedoria i juntament amb un dels responsables de l’àrea d’emprenedoria ens van mostrar el departament de la “Incubadora”, espai per projectar una idea d’empresa, que disposa de 21 oficines, dues sales de reunions, espai per vending i àrea de descans.

Dia del punt volat
30/01/24Dimecres 24 de gener (malgrat que s’allargarà tota una setmana) vàrem celebrar a l’institut aquesta diada que té com a objectiu donar a conèixer paraules que s’escriuen amb la ela geminada i també ensenyar com s’ha d’escriure el punt volat en un teclat (Majúscula i la tecla del 3). A part d’un mural en paper, tothom va poder col·laborar afegint mots que contenen aquest dígraf en un Padlet col·lectiu: pel·lícula, varicel·la, cèl·lula…
Compartim amb vosaltres l’enllaç a la informació Dia del punt volat i també al Padlet!

En caiguda lliure!
29/01/24L’alumnat de 4t dins la matèria de Física i Química, en l’apartat de cinemàtica, ha treballat la caiguda lliure amb dos objectius: per una banda, comprovar si dos cossos de la mateixa forma i volum però amb diferent massa cauen en el mateix temps, i per l’altra, verificar o acostar-se a la constant de la gravetat. En ciència no sempre surt el que esperem, no obstant això és important que, a través de l’experimentació i l’observació, facin les seves conclusions, encara que no siguin les esperades. A continuació us ensenyem alguns dels vídeos:
- Vídeo 1 elaborat per: Marta P., Maia V., Joana V. i Siona C.
- Vídeo 2 elaborat per: Ivan A., Marc M., Katu, Nora E., Adrià R.
- Vídeo 3 elaborat per: David C., Pau G. i Cai M.
- Vídeo 4 elaborat per: Mariam, Isabel, Sharon, Malak i Madeleine
- Vídeo 5 elaborat per: Ariadna M., Guiu B., Dídac C., Nekane F. i Arlet P.
Prova d’obtenció del títol de graduat en ESO
26/01/24Es poden presentar a la prova les persones que compleixen els requisits següents:
- Tenir 18 anys o complir-los dins l’any natural de la prova. També s’hi poden presentar amb 17 anys o complir-los dins l’any natural de la prova si es troben en alguna d’aquestes situacions (cal presentar la documentació que ho acrediti):
- tenir un contracte laboral que els impedeixi d’assistir al centre educatiu en règim ordinari,
- trobar-se en procés d’obtenir un permís de treball
- ser esportista d’alt rendiment.
- Haver finalitzat l’ESO sense obtenir el títol i no tenir més de 5 matèries pendents de qualificació positiva (compten com una sola matèria les cursades amb el mateix nom en diferents cursos).
- Haver finalitzat l’ESO durant un dels 2 cursos anteriors al qual es presentin a les proves.
En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir quart d’ESO en el present curs 2023-2024.
La sol·licitud per fer les proves s’ha de presentar entre el 29 de gener i el 12 de febrer de 2024 a la secretaria del centre on la persona sol·licitant va estar matriculada de quart d’ESO per última vegada.
Realització de la prova: 4 de març
Per a més informació, cliqueu aquí.
L’aigua no cau del cel!!
26/01/24



















Segueix-nos!