TARRAGONA ROMANA

El passat dia 9 d’abril, els i les alumnes de primer de l’ESO vam visitar la Tarragona Romana. La sortida va consistir en recórrer els carrers i carrerons de la part alta de la ciutat, on en època dels romans hi havia el circ, el fòrum provincial i el temple d’August. Els professors i les professores ens anaven guiant per on havíem de passar i, per grups, responíem a unes preguntes d’un dossier. Vam poder observar com n’eren de grans aquests espais! També, com en l’època medieval molts dels edificis van canviar la seva funció i molts dels espais del fòrum ocupats per cases. Vam acabar l’excursió veient l’amfiteatre, on els gladiadors lluitaven per guanyar-se la fama, èxits i reputació. Va ser un dia en què vam riure i vam aprendre. Ah! I ens vam fer moltes fotos!

Alumnes de 1rA, 1rB, 1rC i 1rD.