Sortida Delta de l’Ebre

SORTIDA AL DELTA

Com cada any, els alumnes de 1r d’ESO visiten el Delta de l’Ebre.

L’objectiu d’aquesta sortida és permetre als     alumnes conèixer com es l’ecosistema del delta, la flora, fauna i cultius típics de la zona.

El 18 d’abril, els alumnes de primer van visitar l’Ecomuseu i les llacunes de la Tancada i Encanyissada. A l’ecomuseu una monitora els explicà com es va formar el Delta, com se conreava i conrea l’arròs. A l’aquari els alumnes van observar algunes de les espècies de peixos, amfibis i rèptils més representatius de l’ecosistema. I per acabar, van passejar per petit  bosc de ribera situat en l’últim tram de l’ecomuseu.

Acompanyats de la monitora van fer la visita guiada a les llacunes de l’Encanyissada i la Tancada. On en diferents observatoris d’ocell els alumnes van observar flamencs, collverds, fotges, bernats pescaires… i la flora més característica de les llacunes.