Visita a una unitat mòbil de contaminació ambiental

VISITA A UNA UNITAT MÒBIL DE CONTAMINACIÓ AMBIENTAL

Anna Gomez i Sergio Lahoz

El 16 d’octubre de 2015, els alumnes de 3r de l’Institut de Roda de Berà van anar a visitar una unitat mòbil de contaminació ambiental, situada a Roda.

Des de l’Ajuntament de Roda de Berà van fer aquesta proposta a l’Institut, perquè s’assabentessin d’aquest projecte sobre la contaminació local. Els professors de ciències van creure que seria interessant per a l’alumnat.

El dia en qüestió, es van desplaçar caminant des de l’institut al “Parque Margi”, lloc es trobava la unitat mòbil. Llavors allí hi havia una persona de la Generalitat de Catalunya que va fer l’explicació. Va explicar com influïa el vent, les precipitacions, els moviments de vehicles, les infrastructures de prop de Roda com la nacional, l’autopista… en la contaminació de l’aire. Després de l’explicació, van ensenyar els aparells de la unitat mòbil així com per a què servien.

Va ser una xerrada molt interessant per als nois de 3r de l’ESO de l’Institut Roda de Berà perquè tenien curiositat de saber que era cada aparell.IMG_2079

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *