Torneig d’Escacs organitzat per l’Aula Oberta

L’alumnat de l’Aula Oberta del nostre Centre ha organitzat un nou torneig d’escacs  que ja s’ha convertit en una acció habitual i que aconseguix una alta participació de l’alumnat de tots els nivells del Centre.

Des de fa més de 2 anys els escacs s’han anant introduint en el curriculum de l’alumnat com element que afavorix la seua concentració i que desenvolupa aspectes creatius i pedagògics relacionats amb el món de les matemàtiques, l’estratègia o el desenvolupament de seqüències lògiques que els ajuda a millorar el seu desenvolupament personal.

Este nou torneig es fa mitjançant eliminatòries al més resolutiu de 4 partides i tindrà una durada de 2 dies. El lloc triat ha estat la biblioteca on s’ha creat un clima de concentració entre l’alumnat que resulta impresionant. Des del Centre volem agrair la seua dedicació i implicació a Àlex Frias com a tutor de l’aula oberta, a tot el professorat implicat en este projecte i, com no, a l’alumnat de l’Aula Oberta que ens ha tornat a mostrar un exemple d’organització i responsabilitat.

20160317_084837

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *