Sortida de convivència al Francaset

Dimecres 5 d’octubre, tot l’institut vam anar al Francaset a la sortida de convivència, com ja és tradició cada any.

Vam anar a peu de l’institut cap al Francaset. Allí ens vam trobar que els alumnes de 3r, amb l’ajuda del Departament d’Educació Física, ens havien preparat una gimcana esportiva.

Eren vuit estacions, distribuïdes per totes les pistes. Els grups que hi participaven estaven compostos per l’alumnat de 1r, 2n i 4t.

Va ser un dia de rialles, de suor, de converses…
En definitiva, de coneixença entre els companys de classe i de l’institut, i del professorat en un ambient desenfadat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *