Sortida a Tarragona (1r)

L’alumnat de 1r ESO ha inaugurat la temporada de visites del nostre Centre enguany. La ciutat triada ha estat Tarragona, que ens ha rebut amb un dia magnífic, i el dia dimarts 4 d’octubre.

Dividits en grups l’alumnat ha pogut gaudir de les activitats i tallers que ofereix el Museu d’Art Modern i de l’elegància de la Casa CastellArnau, la Torre del Pretor i el Circ de la Ciutat. Per últim ,ja tot/es junts, hem visitat l’amfiteatre.

Les cares cansades a la tornada eren un bon senyal després d’un dia ple d’emocions i descobriments. El bon comportament i la implicació del grup ha propiciat que el professorat acompanyant hagi gaudit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *