Sortida a la platja, 2n

Aquest passat dimecres 29 de març el grup de 2n d’ ESO va fer la sortida del crèdit de síntesi al Roc de Sant Gaietà, activitat organitzada pel departament d’Educació Física.

La sortida va començar a les 8.30h i van anar a peu a la platja. La distància era d’uns 4 quilòmetres i van estar uns 50 minuts. La tornada també va ser a peu i van arribar a l’institut sobre les 14.00h.

Una setmana abans es va demanar als alumnes de 2n ESO que havien de fer grups de 6-7 persones i escollir una equipació per poder participar a les activitats, cosa que van fer molt bé, com es pot veure en les fotografies.

Un cop arribats al Roc de sant Gaietà es van explicar les activitats i van tenir una mica de temps lliure per esmorzar i agafar forces. Les activitats van durar uns 90 minuts i al final van tenir una mica de temps de descans.

Les activitats programades es van realitzar sense cap incident: futbol flag, Ultimate, futbol platja, pitxi i volei platja.

Va ser un matí amb molt de sol i molt bon ambient.

Els professors es van quedar amb la sensació que els grups es van implicar molt en el bon funcionament de la sortida. I per això va sortir tot rodó!