Preinscripció per als alumnes que s’incorporen a 1r d’ESO

Us informem que les dates previstes per a la preinscripció dels alumnes que s’incorporaran a 1r d’ESO són les següents: del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos.

La sol·licitud es pot presentar telemàticament o presencialment.

Si ho fas telemàticament, tingues en compte el següent:

Ho has de fer a través de la següent adreça: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1

És important llegir tota la informació per saber què cal fer:

Des del web s’ha d’accedir al Pas1 | Per internet | Sol·licitud amb suport informàtic | Ves-hi o Accedir (botó vermell).

El codi del nostre centre es 43011418.

Si sou de les escoles Salvador Espriu, Cucurull o L’Estel Zer Els Ceps recordeu que sou d’un centre adscrit.

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna però s’hi poden incloure peticions d’admissió en diversos centres (10 com a màxim i per ordre de preferència). La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.

Cal utilitzar la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada enviades les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció (en el nostre cas, e3011418@xtec.cat). Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació escanejada o fotografiada.

Si no podeu fer-nos arribar la documentació al correu electrònic del nostre centre (e3011418@xtec.cat), podeu enviar la documentació per foto al WhatsApp del centre (tel. 630249229).

En emplenar la sol·licitud amb suport informàtic trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. Es pot consultar l’identificador de l’alumne a través del web del Departament d’Educació o demanar-ho al centre de procedència. En casos excepcionals i durant el període de preinscripció, el pare, mare o tutor de l’alumne o alumna pot sol·licitar aquest identificador per correu electrònic a la bústia electrònica oficial dels serveis territorials del Departament, enviant el DNI o document equivalent escanejat o fotografiat.

Si ho fas presencialment, has de demanar cita prèvia (és obligatori) a partir del dilluns 18 de maig a través d’un del següents mitjans:

Telèfon del centre: 630249229 (trucada o WhatsApp)

Adreça de correu electrònic del centre: e3011418@xtec.cat

Aplicatiu del Departament d’Educació

Recorda que les cites preinscripcions presencials i telemàtiques acaben el 22 de maig