L’Institut ja té la segona aula d’informàtica

Des d’aquest curs 2017-2018, l’Institut de Roda de Berà compta amb una  nova aula d’informàtica dotada amb 11 ordinadors, connexió a Internet i el mobiliari necessari per fer còmode i funcional aquest espai.

Aquesta aula complementa la que ja existia al centre, amb 17 ordinadors, i amplia les possibilitats que fins ara tenien els nostres alumnes d’accedir a les noves tecnologies. A banda, aquesta segona aula d’informàtica permetrà oferir un servei addicional, durant els 30 min d’esbarjo,  per tal que l’alumnat pugui dur a terme treballs que requereixen l’ús de l’ordinador i connexió a Internet.

Aquest equipament  ha estat possible gràcies a la subvenció que l’Ajuntament de Roda de Berà, en virtut del Decret d’Alcaldia núm. 2017-1891,  ha concedit a l’Associació de Pares i Mares de l’Institut de Roda de Berà en data 25 de setembre de 2017. El pressupost total del projecte ha estat de 3526 € i la subvenció ha cobert el 97,8 % del cost total (3449 €).