Intercanvi amb Bruchsal (Alemanya)

Aquest any, del 8 al 15 de novembre, participem amb l’alumnat de 4t en un intercanvi amb l’institut de Schönborn in Bruchsal (Alemanya), juntament amb l’Institut Pons d’Icart. El seminari organitzador és el d’Alemany (gràcies Àngels Antoñanzas).

Així que aquests dies conviurem amb l’alumnat alemany. Els farem activitats, assistiran a classes, els portarem a visitar els indrets més emblemàtics del nostre municipi…

Des de dimecres que ja tenim els alemanys de Bruchsal d’intercanvi per les nostres terres.

Ahir, dijous 9, a primera hora van estar al centre i van fer classes amb els companys. Després van visitar el nostre poble, els llocs emblemàtics, l’Ajuntament de Roda on els van fer una petita recepció. I van acabar la ruta a la torre del Cucurull.

Va ser una primera presa de contacte molt enriquidora i interessant.