III Dia de les Matemàtiques

El passat dia  27 de març, divendres abans de vacances i amb molt bon temps, vam celebrar per fi el Dia les Matemàtiques. Així, per tercer any consecutiu, l’activitat va tenir una molt bona acollida per part de l’alumnat i la jornada es va desenvolupar en un ambient distès i festiu.

Al igual que els darrers anys, els alumnes de tercer curs van dirigir les activitats dels 14 tallers per als alumnes de primer i segon

A més a més, alguns alumnes de tercer van realitzar un mural amb el nom de l’institut. Així l’institut podrà ser reconegut fàcilment des de l’exterior.

Des del Departament de Matemàtiques agraïm la col·laboració de tot l’equip docent i de l’alumnat participant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *