Fotografies de grup

Les persones interessades a adquirir la foto de grup (exposades al vestíbul de l’Institut) han de fer un pagament de 5 euros al número de compte 2013 3109 1802 0013 9751 a través d’una de les dues opcions següents:

—Per transferència bancària (probablement el vostre banc us cobri una comissió).

—Per ingrés a través dels caixers de Catalunya Caixa amb el codi 022325278-4 (sense comissió)

En el concepte s`hi ha de fer constar el nom i cognoms de l’alumne/a i el curs.

Un cop fet el pagament haureu de lliurar una còpia del justificant al tutor o la tutora de grup, com a màxim el dia 18 de desembre de 2015.

Els membres de l’AMPA les rebran gratuïtament.

Les fotos es lliuraran a l’alumnat el dia 22 de desembre juntament amb les notes de la 1a avaluació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *