1a xerrada de l’Escola de pares

L’Escola de pares és una iniciativa que va sorgir de la inquietud de la direcció del centre i de l’AMPA, per tal de potenciar la relació entre les famílies i l’institut, i oferir un espai d’aprenentatge i d’inspiració per a totes les persones que tenen més influència en la l’educació dels nostres adolescents (els pares i les mares).

I després de molta feina, ja hem fet la primera xerrada de l’Escola de pares a l’institut @InstitutRoda, el passat dimecres 8 de febrer. Va girar al voltant de: “Bullying: prevenció de l’assetjament entre iguals”, impartida per la Núria Bel del Projecte Órdago.

Estem molt contents de la gran acollida que hi va haver entre les famílies!

escola-de-pares-sobre-bullying-8-2-17

Aprofitant l’avinentesa, us informem que queden dues xerrades més de 17 a 18h:

—Dimecres 29 de març 2017

“ Les mares i els pares de les persones amb èxit”, a càrrec d’Albert Valldosera, professor de l’INS Roda de Berà i expert en coaching

—Dimecres 26 d’abril de 2017

“Tècniques per gestionar el comportament dels/les fills/es adolescents”, a càrrec de Juan Miguel Navarro, orientador educatiu de l’INS Roda de Berà

Des de l’Institut us animem a participar-hi atès que entenem que pot ajudar-vos a millorar el coneixement que teniu dels vostres fills i filles i la relació amb ells i amb el centre.