Google i les matemàtiques

El dia 4 de febrer, els alumnes de quart i alguns alumnes de tercer vam anar al Caixafòrum de Tarragona per assistir a una xerrada sobre la influència de les matemàtiques en el motor de cerca de Google.

El senyor J. Tomás Lázaro Ochoa, matemàtic, professor del Departament de Matemàtica Aplicada I de la Universitat Politècnica de Catalunya, i membre del grup de recerca de Sistemes Dinàmics UB-UPCI, va explicar-nos que les matemàtiques són clau per entendre l’èxit d’aquesta empresa, que gestiona el motor de cerca més famós del món.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *